kullanışlı mutfak aletleri için TIKLA
Hijyen kuralları için TIKLA
Tuz ile ilgili pratik bilgiler için TIKLA

2008/03/29

limonlu bisküviler



350 gr un
100 gr şeker
220 gr margarin
1 limon kabuğu
Pudra şekeri

Un, şeker, limon kabuğunu karıştır. Yağı küp şeklinde kes ve kuru malzemelere kat. Birbirine iyice yedir ve hamur elde et. Eğer hamur çok yumuşak ise buzdolabında 30 dakika beklet. Unlu bir zeminde hamuru merdane ile ½ cm kalınlığında aç. Şekilli kalıplarla kes ve önceden ısıtılmış fırında pişir. Soğuduktan sonra pudra şekeri serperek servis et.

5 yorum:

www.illedeyemek.com dedi ki...

eline sağlık canım çokta güzel görünüyor,sevgilerimle....

Aybike Ceylan dedi ki...

Yesim'cigim,

Ellerine saglik, mis gibi de kokmuslardir eminim. Uzun zamandir yoktun, merak ettim seni.

Guzel bir pazar diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Bisküviler harika görünüyor ellerine sağlık canım...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ellerinize sağlık,nefis görünüyor

keskinli dedi ki...

selam etkinlikten cikip geldim
bu kurabiyelerden aldim gidiyorum ellerine saglik sevgiler