kullanışlı mutfak aletleri için TIKLA
Hijyen kuralları için TIKLA
Tuz ile ilgili pratik bilgiler için TIKLA

2008/02/10

texmex patates


4 büyük kumpirlik patates
1 su bardağı rende peynir
100 gr tane mısır
doğranmış acılı sucuk
tuz
karabiber
bol kırmızı acı biber

Patateslerin kabuklarını fırçayla temizle. Kabuğuna kürdan yardımı ile delikler aç. Fırında 50 dakika 200 Cº de veya mikro dalga fırın varsa 8 dakika yumuşayana kadar pişir. Patatesleri uzunlamasına ortadan kes ve içini boşalt. Bir kapta patates içini, peyniri, baharatları, mısırı ve sucuğu karıştır. Baharatları ekle. Patateslerin içine paylaştır ve üzerine biraz rende peynir serpiştir. 10 dakika fırında renk alana kadar kızart. Salata ile servis et.


4 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba günaydın canım.patatesle yapılan her şeye bayılırım ben ama bu çok daha güzel bir tarif kendini belli ediyor en kısa zamanda deneyeceğim,ellerine sağlık,sevgiler...

Adsız dedi ki...

biraz kumpire benziyor mutlaka denicem ama acısız olarak :)

meleginmarifetleri dedi ki...

harika olmuş yeşim ellerine sağlık ben patatesi çok seviyorum biliyorsun deneyeyim bende.
sobeni cevapladım canikom öpüyorum bay

el*ff dedi ki...

patates in her türlüsünü seven ben için bulunmaz bi tarif bu,alteratif kumpir gibi olmuş harika görünüyor tüm yaptıkların gibi,ellerine sağlık...
sevgiler...