kullanışlı mutfak aletleri için TIKLA
Hijyen kuralları için TIKLA
Tuz ile ilgili pratik bilgiler için TIKLA

2008/04/27

karidesli makarna salatası


1 paket kalem makarna
200 gr haşlanmış karides
2 diş sarımsak
1 yemek kaşığı doğranmış zencefil
Acı kırmızı biber
Zeytinyağı
Salatalık
Yeşil soğan
Beyaz peynir
Tuz, karabiber

Karidesleri bir kasede ezilmiş sarımsak, zencefil, doğranmış kırmızı biber, zeytinyağı, tuz, karabiber ile karıştır ve bir kaç saat buzdolabında beklet. Makarnayı paket talimatına göre haşla ve soğuk sudan geçirerek bir kenarda beklet. Beyaz peyniri, salatalık ve yeşil soğanı doğra ve karideslerle birlikte makarnaya ekle. Güzelce karıştırarak servis et.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık. çok leziz görünüyor. diğer tariflerinizide görmek istedim ama açılmadılar. Başka bir zaman gene sizi ziyaret ediceğim. yemeklerinize bayıldım. tekrar ellerinize sağlık. www.guzelevim.blogspot.com

Adsız dedi ki...

tariflerinize bayıldım. hep değişik şeyler arıyordum. benim yaptıklarım çok klasik şeyler. ellerinize sağlık. www.guzelevim.blogspot.com

Aybike Ceylan dedi ki...

Yesim'cigim,
Ellerine sgalik,ne guzel seyler yapmissin, hepsi harika gorunuyorlar.Kendine cok iyi bak, uamrim hersey yolundadir.

Sevgilerimi gonderiyorum ve guzel bir gun diliyorum.

zarpandit dedi ki...

vayyyy profesyonelsin sen:)
cok svindim ben yaaa

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş..